26.6.08

oh happy day

Sa se consemneze in cronici si anale: ziua de ieri, 25 iunie 2008, o luna fix-in-cap inainte de schimbarea oficiala a prefixului, a fost cea mai productiva zi a deceniului.

1. Am terminat teza [ok, ok, mai am corecturile, dar la inceputul saptamanii viitoare va fi impachetata si livrata]

2. Am gasit rochia de mireasa, nu numai pe numarul meu, dar si viabila din punct de vedere estetic [aka it didn't suck], am cumparat-o, vine in 3 saptamani [omg,omg,omg!]

3. Vorbit cu prietenii nemti de la TUI, configurat si gebucht honeymoon. Mergem departe [la mama naibii, colt cu unde a intarcat mutu iapa si cu treaba-aia-cu-satelitu'] sa inotam cu rechinii. Incep de pe acum sa iau tranchilizante pentru cele 1563 de ore de zbor, cu cel putin 2 decolari si 2 aterizari pe tura.

A fost si prima zi cu minunatele sandale Hillfiger [superbe colt cu out-of-this-world, dar care mi-au facut picioarele zob cu cele 400 de cureluse de piele multicolore care mi s-au infipt peste tot de la glezna pana in degetul mic].

Si, tocmai cand mi se scria factura pentru rochie, iar eu ma uitam a o suta oara peste poza rochiei alese, ma suni tu, sa ma lase inima, imi amintesc acum cu rusine ca primul lucru pe care l-am zis dupa "omg, [insert name here]!" nu a fost "traiesti", ci "baaai, am rooochie!".

Asa o atmosfera pozitiva ma cam contrariaza, dar ma pot obisnui cu ea.

Yay, yuppie-yay-yay!

2 comments:

Zu said...

Eeee, felicitari pentru rochia de mireasa!

IRN said...

Meeersiiii!
Stai sa vezi drama cand m-oi proba cu ea si imi voi da seama ca nu, nu avea cum sa imi stea ca femeii din poza.

Nu, nu probez nimic niciodata. Urasc cabinele de proba si cand sunt slaba, si cand sunt grasa. Urasc neoanele care iti cresc la dimensiuni epopeice fiecare por, gropita de celulita sau vanataie. Urasca sa nu imi vina un numar si sa trebuiasca sa ies din cabina sa caut unul mai mare/mai mic sau sa strig dupa vanzatoare dupa cele de mai sus. Urasc faptul ca dupa ce probez ceva, hainele de pe mine arata de parca ar fi culese din tomberonul colectiei primavara/vara din 1992. Deci nu probez. Si in majoritatea cazurilor nu arunc ce am cumparat. Stiu cata sunt, cumpar la numar sau dupa ochi.